Πολιτική Επιστροφής Προϊόντων
Δικαίωμα υπαναχώρησης
Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε την απόλυτη ικανοποίησή σας. Αν, για οποιονδήποτε λόγο δεν μείνετε ευχαριστημένοι από την παραγγελία σας, μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας και να επιστρέψετε μέρος αυτής ή όλα τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία τιμολόγησης.
Διευκρινίζεται ότι τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία. Ακόμα, οι ετικέτες που συνοδεύουν το προϊόν θα πρέπει να είναι όπως ακριβώς ήταν όταν το παραλάβατε. Το ίδιο ισχύει και για την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Θα πρέπει, επιπλέον, να προηγηθεί επικοινωνία μέσω e-mail στο info@e-costos.gr για να σας δοθούν οδηγίες και κωδικός επιστροφής.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το κόστος επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει των πελάτη. Η Costos δύναται να προχωρήσει σε επιστροφή χρημάτων μόνο σε παραγγελίες όπου έχει εκδοθεί απόδειξη (λιανική). Στις αποδείξεις όπου έχει εκδοθεί τιμολόγιο (χονδρική) δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων.
Ελαττωματικό προϊόν
Στην απίθανη περίπτωση που λάβετε ένα ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν, η Costos θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να αντικατασταθεί με ένα ίδιο ή παρόμοιο προϊόν. Θα πρέπει, όμως, να μας ενημερώσετε με e-mail στο info@e-costos.gr μέσα σε 14 ημέρες μετά την ημερομηνία τιμολόγησης, προκειμένου να σας αποστείλουμε οδηγίες για την επιστροφή του προϊόντος καθώς και κωδικό επιστροφής. Εάν το προϊόν πάψει να είναι διαθέσιμο, μπορεί να γίνει αντικατάσταση με ισάξιο προϊόν κατόπιν συνεννόησης ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματα.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η Costos δύναται να προχωρήσει σε επιστροφή χρημάτων μόνο σε παραγγελίες όπου έχει εκδοθεί απόδειξη (λιανική). Στις αποδείξεις όπου έχει εκδοθεί τιμολόγιο (χονδρική) δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων αλλά γίνεται επιστροφή του κόστους των μεταφορικών.
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν χαλάσει τουλάχιστον 14 ημέρες μετά την ημερομηνία τιμολόγησης και θέλετε να το στείλετε στην αρμόδια εταιρεία που δίνει την εγγύηση, ο Πελάτης υποχρεούται να πληρώσει τα μεταφορικά για την αποστολή του ελαττωματικού προϊόντος σε εμάς και ξανά πίσω στο χώρο του. Το προϊόν θα μεταφερθεί στην από εμάς ανάλογη εταιρεία για επισκευή.